Krulle 3 Postad 2 Juli , 2009 Imorgon (den 3e) ska det tydligen va nån tävling o Oskarshamn, nån som vet ngt om den? Vart man ska befinns sig om man vill kunna se ngt, samt under vilka tider det håller på? Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 3 Juli , 2009 Hehe jag kollade ju bara i en evenemangs kalender nu när jag söker runt lite på nätet så ser jag att det verkar inställt i brist på sponsorer, så får väll lägga mig ute o sola ist, tack ändå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 15 Postad 3 Juli , 2009 Inställt??? ICKE sa NICKE!!!! Har lagt båten vid gästhamnen i går fullt med båtar som bara väntar på evenemanget. Massor av artister som uppträder fredag o lördag racet. Konon när något som detta händer i ens hemmahamn. http://www.latitud57.se/ Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 3 Juli , 2009 Vem vafan då.... Inte inställ alltså..... När kör båtarna då? Kan man se ngt om man inte har biljett eller är det ett måsta för att se ngt? Vart ska man stå om man vill se ngt? (gärna nån adress lr liknande för gps`ns skull) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 3 Juli , 2009 Ja du kan ju börja med att läsa inlägget ovan, kolla länken. Där står allt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 15 Postad 3 Juli , 2009 Som sagt kolla länken -där finns alla tider. Själva racet ser man nog bäst om man ligger utanför hamnen, start och målgång är ju inne i själva hamnen och det kan man titta på utan biljett- finns ställen utefter hela hamnen ända ut mot Ernemar där man kan stå och titta från land. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 15 Postad 3 Juli , 2009 Själva rutten på racet finns i blädder PDF-en på startsidan ( sid 30-31 ) Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser