Mercedes 0 Postad 19 Maj , 2009 Jag har en högsjöbåt som är byggd -60. Jag håller just nu på att fixa till däcket. Däcket är plastat sedan tidigare och var täckt med lack. Det har börjat släppa på sina ställen och jag har nu renskrapat så gott jag kunnat. Plasten är till stor del kvar men den gamla dåliga lacken är borta. Frågan är nu: kan jag lacka rakt upp och ner på befintlig plast? Vilken lack ska jag använda för bästa resultat? Senast ändrad av Mercedes | 19 maj 2009 | 20:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser