w-coast 0 Postad 15 Maj , 2009 Tja allihopa, efter att ha läst en hel del intressant så hoppas jag på er eminenta hjälp. Lyckades med en makalöst fin manöver när jag skulle öppna mitt tanklock till vattentanken på min bayliner 2556 från -89. Jag hade givetvis satt på en flytring på min nyckel men när jag ska öppna locket så slinter jag och tappar nyckel samtidigt så går kedjan till flytringen av och min nyckel seglar givetvis till botten där jag anser det för djupt att bada.....vad är oddsen!? Så till min fråga, är det nån som vet var jag kan få tag i en sådan nyckel, antar att det är orginalgenomföring. Locket har två hål och ett spår emellan hålen, och nyckel har (givetvis) två små nabbar som ska passa i hålen. Hoppas nån förstår vad jag menar. //ha det bra!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
politby 1 Postad 15 Maj , 2009 Har också försökt hitta sådana. Inte ens på eBay eller West Marine. Använd ett mynt, det gör jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
w-coast 0 Postad 2 Juni , 2009 Hittade en nyckel som passade hos min lokala marina, så nu kan jag tanka igen.... och det är ju billigt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johing 0 Postad 2 Juni , 2009 Hej! Var köpte du nyckeln? Jag är också i behov av en sådan till min 2655:a. Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
w-coast 0 Postad 2 Juni , 2009 tjena, jag köpte den hos RN marin i uddevalla, jag hittade den av en slump när jag var inne och letade efter lite andra prylar. Hoppas du kan hitta en, annars så kan du säkert ringa och prata med dem så att de kan skicka en på posten. Ha det bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser