wohlfie 0 Postad 11 Maj , 2009 Jag har en Johnson -96 2takt 30hp ska de vara. Lite inne på skaffa en 4takt iställe nu till nästa sommar. Tänkt mig en 4takt 15hp till 25hp inte mindre eller mer. har båten o fiskar med så vill inte ha någon jett maskin o åka runt med. Men blir la sälja den jag har nu men vet itne vad är 2takt motorer värda idag? någon som använder såna ihuvud taget? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hustler 0 Postad 11 Maj , 2009 här är en 94 för 12000http://www.blocket.se/gavleborg/Evinrude_30hk__94_21383950.htm?ca=10&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wohlfie 0 Postad 11 Maj , 2009 Evinrude samma som johnson? Min båtmotor står det Johnson på o sen är den vit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst n0sliw Postad 11 Maj , 2009 precis likadana, ja kan inte den historien om varför dom sålde samma motorer under olika namn men ändå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser