wdullin 0 Postad 13 Oktober , 2008 Hej! Mitt povertrim funkar bara ibland, när det inte funkar klickar det från relät tror jag, det sitter två relän bredvid povertrimmotorn, jag har testat o knackat på dem men inget hjälper. har också pillat på sladdarna 5-56 o sånt. Tacksam för svar / Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dawa 0 Postad 13 Oktober , 2008 Rent generellt när det klickar i relän så har jag upplevt att det saknas kraft...t ex ärgade kabelskor till batteri eller anslutningen till resp. relä som klickar osv. Ett sätt att testa är att koppla bort batteriet och ansluta det direkt till den delen som inte fungerar. Gärna avsäkrat. För att minimera felkällor, använd inte befintliga kablar . Edit: förtydligande Senast ändrad av Dawa | 13 oktober 2008 | 10:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-Danne- 0 Postad 13 Oktober , 2008 Nu är inte jag nån båtmekaniker, men jag är ganska säker på att det är motorn som håller på och ge sig. Ett vanligt fel på powertrim är just att motron tar in vatten och pajar. Skriv gärna här sen när du hittat felet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser