Gå till innehåll
fredag 26 april 2024
nyfiken11

Flipper 850

Rekommendera Poster

Jag vill bara tacka alla som varit med och byggt upp flipper850.se en kalas sida för den som vill veta mer om sin båt eller få lite ideèr.

Är det någon som vet om det finns en Orrskär sida?

Magnus

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul att sidan uppskattas.
Sidan lever ju som många andra sidor mycket på forumet där vi kan ställa frågor och svara på de funderingar som rör båtarna.

Det finns ju fortfarande många flipper850.se så vi är många som funderar kring olika lösningar till båten. Och även om den fanns i några år så är de olika årsmodellerna ändå rätt lika.

Magnus gå in på sidan och ställ din fråga om ankarspel även där. Sett både bandankarspel och ankarspel med blyad lina som monterats i en av de befintliga ankarboxarna på badbryggan även om det vanligaste är att man monterar de vid sidan om standarboxarna

Nu finns även lite bilder från våran träff i somras på Träskö-Storö

post-24182-1394235589,0955_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjena Magnus!! Du ser vem!! Blått kapell är det nu! Ha de!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tyvärr inte! 3st40-års fester på samma ställe. Men nästa helg är den absolut sista vi kan vara på sjön. Så då blir det ut!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej ... Hur kommer man in på sidan med flipper 850 ?

Precis köpt min .

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan. Jag drev flipper850.se i många år men orkade inte fortsätta med den. Startade istället en grupp för flipper 850 på facebook som är ganska aktiv. Jag har sålt våran 850 för några år sedan men är fortfarande administratör för facebook gruppen. Där är det många som hjälper till och svarar på frågor.

MVH

Göran Nilsson

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...