martin1014 0 Postad 10 Augusti , 2008 Hej! Jag hade tänkt att köpa mig en begagnad motor, har hittat precis den jag vill ha! Men det finns ett problem, det står att man måste byta gasreglage... Jag (som är relativ nybörjare) undrar vad det är, och om det är något lätt att åtgärda! Tacksamm för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
martin1014 0 Postad 10 Augusti , 2008 Här finns även länk till båten: http://www.blocket.se/vi/17394972.htm?ca=10_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 10 Augusti , 2008 Spaken framme vid förarsätet som man gasar med. Se bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
martin1014 0 Postad 10 Augusti , 2008 Jasså! Tack så mycket! Du råkar inte veta om det är lätt att fixa eller om man ska lämna in det till en reparerare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 10 Augusti , 2008 Ingen aning, beror nog på vad som är felet. När man läser annonsen så får man för sig att framåt funkar gasen men att backen måste man använda handen för. Men ring annonsören o fråga vad som är felet och fråga honom/henne om han/hon tror det är svårt att laga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser