moestberg 0 Postad 5 Juni , 2008 Hej på er alla! Jag är ny här inne och har funderingar på att köpa båt. Har en vattenskoter och har kört ett par olika modeller men är nu sugen på en sportbåt. Jag har hittat en Fletcher på blocket http://www.blocket.se/vi/16655724.htm?ca=6_s Kan ni rekommendera eller avråda från en sån båt? Vad tycker ni om priset på just den där och vad är det man ska kolla när man kikar på en båt? Nåt särskilt när det är en Fletcher? Är det nån expert som kan se vad det är för årsmodell på den där båten? Många frågor, hoppas jag kan få svar på några! Tack på förhand! /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moestberg 0 Postad 5 Juni , 2008 En till sak... Motorn som sitter på, en Evinrude tracker 60hk -95, är det en bra motor? Får man blanda oljan själv till en sån motor eller sitter det nån oljepump på som kan gå sönder eller redan vara trasig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moestberg 0 Postad 7 Juni , 2008 Är det ingen som vet något om denna båtmodell eller motor? Kan ni rekommendera nån annan sportbåt i 40-50 000 kronors-klassen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser