Gäst Bertil Postad 22 Maj , 2004 Hallå alla båtägare!!! Blev själv nyligen båtägare :-D och har putsat och donat den senaste månaden. Nu så har jag äntligen sjösatt den för att ge mig ut på de blå haven. Nu ville den dock inte starta. Det händer ingenting när man vrider på nyckeln. Nu undrar jag om det bara skall sitta en kabel på batteriet. Har fått för mig att det är två. :roll:. Är en bensinare, gör det någon skillnad? Snälla hjälp mig!! Många tack på förhand!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fiskarn 0 Postad 23 Maj , 2004 hallå.... menar du allvar med detta inlägg?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 23 Maj , 2004 Ja, det SKALL vara TVÅ! Hmm..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Bertil Postad 23 Maj , 2004 Skepp ohoj! Okey, hade lite tråkigt igår... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sunbird 0 Postad 23 Maj , 2004 *asg* Bra jobbat, där piggnade man till ordentligt!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser