illern1 1 Postad 28 April , 2008 Jaha då var sjösättningen avklarad för min del o det gick finfint.Var ute en natt o fick mig min första f...a på sjön för detta året ...mao lite jobbigt var det på jobbet i dag . När har ni tänkt sjösätta då?????????? Mvh Illern.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 28 April , 2008 Du syftar på FyllA eller är det ngt annat de menar att du fick ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 28 April , 2008 Hahaha,, jo det har du rätt i det var fylla som jag mena tänkte inte på det andra ordet men det var ingen fara för det för jag var ute själv..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 28 April , 2008 Kul att det gick bra!! Hur gick båten i år då?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 28 April , 2008 Hehe, låter härligt. Själv sjösatte jag i torsdags förra veckan Efter lite justering av vxl lägen så fungerade det hyffsta. Bytte propeller i år men det blev lite fel stigning. Nu hoppas jag på att få en ny propp imorgon. Sen blir det att köra ner båten till min hemmahamn nu på torsdag. NU längtar man ju bara efter värmen i vattnet Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser