AudiRS6 0 Postad 27 April , 2008 Ser ut som en trevlig båt! http://www.greatlineboats.se/index.htm Någon som har egna erfarenheter eller någon prisinformation? Tack på förhand! /Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser