beddo 0 Postad 23 April , 2008 Hejsan försöker igen jag har nyligen blivit ägare till en bayliner 2655 cs och det sitter 2 vatten pumar vad är dom till 1 är väl till pentryt ?? MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 23 April , 2008 Pumor? Ja en är till pentryt. Skojade, är det till både sjövatten och sötvatten kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beddo 0 Postad 23 April , 2008 vet inte den ena har lite större slangar än den andra pumpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 23 April , 2008 Jag hade två pumpar men tog bort dom och satte handpumpar istället. Jag minns inte riktigt om det var större slang på den ena, men koppla batteriet och när du öppnar kranarna så ska vattnet komma. om du ligger i sjön vill säga . Mina ärjade ihop. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 23 April , 2008 Den ena pumpen är främre länspump,och den andra är till färskvattnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser