Sir_Piraten 0 Postad 10 Januari , 2008 Hejsan alla. Har hör att det skall finnas en annan typ av bogpropeller. Det är typ vatten jet inte propeller och man kopplar den till orginal motorn. Denna skall ta mycket mindre plats (blir väll en massa vatten ledningar istället). Kan inte hitta någon info om denna heller vilka som gör den. Är det någon som vet mer om denna ? Tackar för all info. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westerly 1 Postad 10 Januari , 2008 Hej Båtnytt Maj 2007. Den ligger blandartiklarna på deras hemsida I stället för bogpropeller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sir_Piraten 0 Postad 10 Januari , 2008 Tackar. Nu kommer ju nästa fråga Kan det vara ett alternativ. Heller skall man köpa bog propeller. Är det någon som vet om den är bra . Och om man kan köpa den här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 10 Januari , 2008 Jag tror den fungerar bra, monteringen verkar vara bättre än med bogpropp, det räcker med skrovgenomföringar i vattenytan och inte ett jätteslukhål genom hela båten en bit under. Själv har jag redan en bogpropp så det är inte aktuellt att prova förrän tidigast när min propp är slut och behöver bytas ut. Prova gärna och rapportera här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fsahlin 0 Postad 23 April , 2008 Du kan läsa mer om bogjeten på www.bogjet.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tropic_7800 0 Postad 11 Juli , 2008 Någon som har en vatten jet bog? Är lite sugen på en själv. Undrar bara om den är lika bra som en vanlig med prepeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser