Gå till innehåll
lördag 09 augusti 2025
captain

fin&gal medlemmar

Rekommendera Poster

Jag undrar hur många fin&gal medlemmar det finns vid västkusten, vi kanske kan arrangera ett möte i någon hamn i sommar

mvh captain

Senast ändrad av captain | 11 december 2007 | 10:56

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej jag hör hemma på smögen/hasselösund. Jag kommer gärna. Har du funderingar redan nu på en lämplig plats?

Mvh Smoegen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kalman

Är visserligen närmare ostkusten, Mälarens mitt, men tänker ev segla kusten runt 2008 Så jag är intresserad.
Skicka email
Hälsningar
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har inte tänkt ut någon plats eftersom jag ligger i mjörn vid alingsås. Jag vet inte riktigt var någonstans vid kusten jag kommer att ligga i sommar, men jag tycker det är kul om vi kan bli några stycken.

mvh

captain 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Japp,till sommaren kommer det att bli en Fin-Gal till på västkusten,jag har min båt i Mälaren förtillf. men ska segla över till gbg eller orust till sommarn.Ska flytta till bästkusten och hoppas att det ordnar sig med en båtplats oxå. Önskar mer info om fin-gal träffen om det blir av.  En bra ide.    mvh;samba

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kalman

När har du tänkt dig resan Zamba?
Skall jag haka på så blir en minieskader om två Fin-Gal? 
Hälsningar,
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej du KALMAN. Jag har tängt komma iväg i slutet på juni om jag hinner blir klar med båten.Funderade först att gå kanalvägen,men Neej,har gått kanalen 3ggr,så de räcker så.Det blir att segla runt istället,har seglat runt 2ggr,från väst till ost så det blir kul att gå andrahållet nu. Har min båt i Kungsängen,vi har träffats förr du o jag,vi satt i min fingal o pratade inredning. Ja,de skulle va kul att göra entre` till västkusten med 2 st Fin-Gal.Vi får hålla kontakterna här under våren,o hoppas på att det blir en fingal träff på salt sidan till sommaren. Har ännu inte lyckas fixa nån båtplats men hoppas lösa det på nåt sätt. Om nån på väst/bohus sidan läser detta och har eller vet om en låne plats så vänligen kontakta mej. mvh; zamba

post-23213-1394235310,0276_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kalman

Hej!
Slutet av juni passar mig utmärkt.
Skicka privat email eller  ring.
Hälsningar,
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...