Jokijoker 0 Postad 9 September , 2007 Hej jag har en plast båt som jag tänkte bottenmåla i vår, men hur gör jag det på bästa sätt. Förra ägaren hade haft på 2 lager epoxi på, men det hade flagnat bort till våren 2007. Så frågan är hur och vad jag ska måla på med, Båten ligger på östkusen. Vore så jävla snällt om någon kunde gör en manual eller steg för steg instruktioner. Hälst från allra början med borttagning av snäckor. Stort tack på för hand Mvh Oscar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 9 September , 2007 Kolla http://www.hempel.se/Internet/inesec.nsf/vHEMPELDOC/A7B7861156B84ACDC125712600471BA9?OpenDocument&1 Båtvårdsguide från färgleverantören Hempel. Kan det vara något? Senast ändrad av ulfa | 09 september 2007 | 18:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 12 September , 2007 ja, det var bra TACK, någon annan som vill hjälpa stakars mig, blir helt överlycklig om någon delar med sig av sina kunskaper. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser