klingan 0 Postad 2 Juli , 2007 Min kära svåger tyckte detta var ett roligt skämt. Först undrade han om jag hade bra försäkring för att sedan skicka denna bild. Med en isklump i magen insåg jag att det är min båt, i rätt hamn. Var tvungen att dricka 2 öl och samla mig. Ingen båtåka, trassel med försäkringsbolag med mera. Sen dyker det upp efter en stund att allt är gjort i Photoshop. Helt värdelöst när man sitter 500 km från båten..... Hämnden är ljuv, brukar man väl säga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sweed054 0 Postad 2 Juli , 2007 haha ja vad säger man? tänk till ordentligt innan du hämnas! det ska kännas på svågern! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klingan 0 Postad 2 Juli , 2007 Förslag välkomnas. Har skaffat en badring (tube) som jag tänkte köra runt honom i varv efter varv. Förslagsvis 1 varv per minut som jag led för hans skämt. Det blir 120 varv i ring efter båten det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
202sc 0 Postad 2 Juli , 2007 hahaha Den va superbra !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JasonFire 0 Postad 2 Juli , 2007 Det är bra, ALLA svågrar skall lida Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 2 Juli , 2007 Ödet ger oss släktingar. Tack och lov att vi kan välja våra vänner. /citat av någon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser