cetrek 0 Postad 8 Maj , 2007 HAR LETET EFTER CETREK GÄLLANDE AUTOPILOT 730 SAMT PLOTTER 343 PÅ NÄTET VERKAR SOM DESSA HAR FÖRSVUNNIT. FINNS DET NÅGON SOM KÄNNER TILL NÅGOT ELLER VAR MAN KAN HITTA INFORMATION, ÅTERFÖRSÄLJARE ELLER DYLIGT TACKSAM FÖR ALL HJÄLP THOMAS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 8 Maj , 2007 Efter vad jag kunnat utröna blev Cetrek uppköpta av Teleflex/Morse någon gång typ 2002-3 och sedan dess har det varit försvunnit. Enligt http://www.batnet.se/batnet/kategori/utrustning.php?aid=87&ord=cetrek så har Boatnav AB haft/har Cetrek i sortimentet.. jag har även sett någon träff på Google som påstått att Jan Comstedt AB känner till både Cetrek och Teleflex/Morse... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matran1 0 Postad 4 Januari , 2009 Hej ! Fick du reda på något om Cetrek, Jag får snart hem en Båt som har Cetrek 350, och behöver sjökorttill denna. Tacksam för hjälp. Mats 0733-228503 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser