Gäst Mats Lindgren Postad 19 Augusti , 2002 Morssning båtvänner! har en liten fråga angående denna båt, köpte en i höstas och vi trivs kanonbra med båten,men jag undrar nu om det finns någon som sitter på lite info om båten eller ännu bättre! någon som har en försäljnings broschyr . det enda jag vet är att båten är ritad av konstruktionsgurun p.pettersson. vore jätte tacksam för det minsta lilla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stefan Postad 27 September , 2003 Hej Har själv haft en sådan, såldes till Danmark. Har du forfarande frågor så hör av dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst johan tegen Postad 12 Maj , 2004 Hej, Har själv en cleopatra 1000 1979 som jag haft i 10 år. Kan den ganska bra och harett broschyrblad på den. Min telefon 0708-162922 Önskar dig en skön sommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kjell Postad 1 September , 2005 Hej Jag/vi har blivit mkt. frälsta vid denna båt och ska til Stlm. (bor själv i Uddevalla) och titta och provköra en som är till salu. Tacksam för tips, vad är bra och dåligt - vad bör man särskilt kontrollera etc? Tacksam för alla tips och info om denna båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kjell Postad 1 September , 2005 Hej Jag/vi har blivit mkt. frälsta vid denna båt och ska til Stlm. (bor själv i Uddevalla) och titta och provköra en som är till salu. Tacksam för tips, vad är bra och dåligt - vad bör man särskilt kontrollera etc? Tacksam för alla tips och info om denna båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser