Gå till innehåll
onsdag 28 maj 2025
Gäst Mats Lindgren

CLEOPATRA 1000

Rekommendera Poster

Gäst Mats Lindgren

Morssning båtvänner! har en liten fråga angående denna båt, köpte en i höstas och vi trivs kanonbra med båten,men jag undrar nu om det finns någon som sitter på lite info om båten eller ännu bättre! någon som har en försäljnings broschyr . det enda jag vet är att båten är ritad av konstruktionsgurun p.pettersson. vore jätte tacksam för det minsta lilla.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst stefan

Hej Har själv haft en sådan, såldes till Danmark. Har du forfarande frågor så hör av dig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst johan tegen

Hej, Har själv en cleopatra 1000 1979 som jag haft i 10 år. Kan den ganska bra och harett broschyrblad på den. Min telefon 0708-162922 Önskar dig en skön sommar

post-0-1394234270,677_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kjell

Hej

Jag/vi har blivit mkt. frälsta vid denna båt och ska til Stlm. (bor själv i Uddevalla) och titta och provköra en som är till salu. Tacksam för tips, vad är bra och dåligt - vad bör man särskilt kontrollera etc? Tacksam för alla tips och info om denna båt. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kjell

Hej

Jag/vi har blivit mkt. frälsta vid denna båt och ska til Stlm. (bor själv i Uddevalla) och titta och provköra en som är till salu. Tacksam för tips, vad är bra och dåligt - vad bör man särskilt kontrollera etc? Tacksam för alla tips och info om denna båt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...