Seafl0wer 3 Postad 1 Oktober , 2006 Någon mer än jag som noterat att MG fungerar riktigt dåligt med FF just nu? Lite tråkigt eftersom det har fungerat riktigt bra tidigare. Iofs kan man ju köra en plugin till FF som ger en möjligheten att köra en flik i Explorer-läge ... men det skulle vara bra om MG-kodarna kunde kolla upp det här! På bilden intill ser ni hur MG ser ut när jag browsar det i FF! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 2 Oktober , 2006 Jag kör Firefox (vad annars?), och jag har inte märkt några problem, ser helt OK ut MVH, G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 3 Postad 11 Oktober , 2006 Som sagt, vad annars ska man köra :-) Men vilken version kör du ... jag har 1.5.0.7 och den är inte helt kompatibel på MG ... verkar som om man kör ett forum som är \MS-prefered\ ... följer i alla fall inte W3C standarden fullt ut ;( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 12 Oktober , 2006 Som sagt, vad annars ska man köra Men vilken version kör du ... jag har 1.5.0.7 och den är inte helt kompatibel på MG ... verkar som om man kör ett forum som är MS-prefered ... följer i alla fall inte W3C standarden fullt ut ;( Även jag kör 1.5.0.7, det är väl den senaste efter vad jag vet, men jag har inga problem. Kan det ha något med skärmupplösninge att göra? Att det funkar bra med vissa upplösningar men sämre med andra? Jag kör 1280x1024, o det funkar utmärkt. MVH, G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikB 1 Postad 12 Oktober , 2006 1.5 inga problem heller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macsailor 3 Postad 12 Oktober , 2006 Fungerar utan problem med:Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X Mach-O; sv-SE; rv:1.8.0.7) Gecko/20060909 Firefox/1.5.0.7 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser