Nitro 2 Postad 9 Juli , 2006 Hej storfiskare! Å, va de e skönt att får fiska och inte behöver man så långt heller för att få en totalupplevelse. Med detta menar jag givetvis att få uppleva något utöver själva upplevelsen man får på ute på havet med ett spö i handen. Tisdagen den fjärde juli såg vi årets första graciösa tumlare söder om Måseskär. De var tre till antalet och gjorde en hastig lov runt båten. Innan de försvann norrut. Trots att hela skådespelet var över på under en minut så var dagen i dubbel mening räddad. Vad jag menar med detta skriver jag på en annan lina. Så har vi det på västkusten. Hoppas ni som inte får plats här också har det bra./skitfiske på er/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 9 Juli , 2006 hej nitro har sett dom i norge o dom är vackra.när vi är ute här i no´ rdvästra jämtland så händer det lite då o då att vi får se bamsefar i strandkanten,brum brum rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Teddeh 0 Postad 10 Juli , 2006 Såg fem stycken som slog följe med oss en bit på väg mot laesö förra helgen. Känns nästan lite exotisk... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 15 Juli , 2006 Har också sett tumlare några gånger denna säsong, de är rätt talrika i Kattegatt. I Norge äter man dem, har själv sett några i en frysbox när jag var där och fiskade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser