Gäst Mariage Postad 8 Juni , 2006 Äntligen Glad sommar på er allihopa,hoppas ni får det trevligt,blir bruna och vinkar glatt till alla. Mvh Karin och Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 8 Juni , 2006 Tack!! Mvh PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gulan 0 Postad 8 Juni , 2006 Jag har åtminstone hunnit med att bränna näsan, det är märkligt hur microklimatet kan vara, jag satt i lä iförd lättare klädsel och solade mig, mötande segelbåtar framfördes av folk i mössa, vantar och tjock välknäppt jacka! Jodå nog blir vi bruna bara solen skiner. Och vi får precis så trevligt som vi förtjänar( det blir kollosalt trevligt). Vi har redan påbörjat träningen att vinka (man känner sig smått kunglig när man sitter där och vinkar lite sådär småförnämt) Nu hoppas jag bara att vi inte träffar några skärgårdsormar som hugger mina hundar i benen. För övrigt: En riktigt skön sommar på er också och må hunden inte bli sjösjuk eller få en hoper fästingar!! Birgitta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abborren 0 Postad 9 Juni , 2006 Tackar Tackar!! Har varit ute några gånger sen jag sjösatt.Vädret var strålande solsken men kallt i vind.Hoppas på mer värme för min son vart arg på mej för jag inte ville bada. (14grader i Vänern) mvh Ohlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser