Gäst Janne Postad 28 Augusti , 2003 3500 för värmeväxlare, dubbelpump, slangar, kopplingar, klammer, termostat, termostathus det vill jag se innan jag tror det. Ditt pris på VP original var ju superbilligt, jag hade slagit till direkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jenny B Postad 1 September , 2003 Varför skulle jag ljuga om detta finns ingen anledning till det. Han hade ingen nytta av delarna så priset blev där efter Tack för alla tips i alla fall, allt fungerar jättebra nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jenny B Postad 12 September , 2003 tror jag blivit lurad motorn kokar nar jag kör i 3500 varv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jenny B Postad 12 September , 2003 tror jag blivit lurad motorn kokar nar jag kör i 3500 varv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Janne Postad 20 September , 2003 Hur går det, kokar den ännu vid 3500? Är det inte något som blivit fel, någon slang, en ventil eller termostaten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Janne Postad 20 September , 2003 Jenny B, jag trodde aldrig att du hade uppgett fel pris, 2500 är ju en kanonpris i andra hand, var glad bara. Det var Robbans 3500 för nya grejer i butik jag trodde var omöjliga att hitta, men det är ju en helt annan sitation. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst henrik bak Postad 8 September , 2005 hej jeg står nu med precis samme problem og vil egentlig godt vide hvordan din sötvattenskylningen har fungerad. hveranden båtmekaniker rekommanderar instalering och hveranden advarer. Konstigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rickardp 2 Postad 18 December , 2005 Hjälpte min kompis att installera en Cheva 4.3l V6 a i sin Draco 1700. Han köpte en Martec sats som jag hjälpte till att installera. Fick värmeproblem vid högre varv. Lösningen var att köpa en ny vattenpump på Hansen Racing, trots att den såg nästan identisk ut så försvann problemen direkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser