Snurran 0 Postad 20 Maj , 2006 Hej alla! Som ny medlem vill jag bara visa upp min nya pärla. Får väl se om jag lyckas bifoga bilden bara...... Båten är ett demo ex med en Mercury F 115 -06 Har ännu inte hunnit kört så mycket 2-3 tim bara, men den känns helt ok! Har installerat däckspolning så man kan hålla den ren från fiskblod m.m. den fungerar värkligen kanon bra. Kan värkligen rekomendera det. 5 bars tryck o 19 L/min går inte av för hackor. MVH Snurran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 20 Maj , 2006 Grattis till båtvalet!Hoppas du skriver en liten notis under fiske när du får nytta av däcksspolningen./mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 21 Maj , 2006 vill oxå ha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snurran 0 Postad 21 Maj , 2006 Javisst skall jag försöka skriva en rad när när jag tagit premiärfisken.Mvh Snurran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser