Gå till innehåll
söndag 28 april 2024
hustran

Sommar

Rekommendera Poster

Har varit ute på långpromenad på morgonen.Första varma morgonen hitills,känns så härligt.Fågelsången ljungaroch ljuset,ljuset!Det är den här tiden man bara inte får sova bort.Älskar mornar,allt är friskt o nytt.

Ska försöka hinna måla båt i eftermiddag,det var knappt nån dagg i natt,så det går nog bra.Må så gott och upp o hoppa.......26.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Vi har haft det jättevarmt hela helgen fast på lördagen när det var som skönast på land tillbringade jag 7 timmar på Mälaren, sanningen å säga så var det tröja på och även vindjacka ibland!Än så är det långt till sommarn, i alla fall till sjöss. På land har det däremot varit gott att vara.

B

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det här är inte sant.Jag har hittat en pärla,är så lycklig.Allt fanns på plats.Älskar de människor,som sälger båten.psylogiskt når vi varann.Jag mår så bra.Så här måste det gå till.Jag är lycklig.21.gif\ mvh/Sanna.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har sjösatt storbåten,HURRA!sent i år men äntligen.Att skriva om sommar är vanskligt,med en valp huggandes i benen,lyckan sprudlans i märgen.förstå mig.nu sovs det.Phuh!Valpen,menar jag.måste ut o flytta får,hör jag.Må gott. 21.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...