Micke9000 16 Postad 7 April , 2006 Hej, Tänkte sätta dit en tankjordning mellan tank och påfyllningsanslutningen på däcket. Att sätt fast den i själva påfyllningsanslutningen är inget problem men, hur ska jag fästa kabeln i den rostfria tanken? Jag har tittat runt en del och det sitter ingen mutter som jag kan skruva fast den i. Mätte även på tankmätarens minus men den va inte jord i tanken. Hur kan jag på lättaste sätt sätta fast kabeln? Mvh Micke (Snart är det vår:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 7 April , 2006 hej jag har fäst min med en slangklammer runt anslutningsröret på tanken mvh rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 7 April , 2006 Ett annat alternativ är att pilla in en bit under tankens slanganslutning./mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 7 April , 2006 Tack för tipsen. Hade inte en tanke på det faktiskt Tack Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser