Gå till innehåll
onsdag 03 september 2025
iron_eagel2

Till MG

Rekommendera Poster

19.gif\

Varför godkänner MG medlemmar med alias och utan namn. Är det för att det ska bli allmän lekstuga och som det är nu på de flesta trådar pajkasstning och förolämpningar. Komtrolerar inte MG inläggena eller om så är fallet varför görs ingenting åt detta. 

Som det är nu kommer jag förmodligen att mönstra av för gott.

5.gif\

MVH Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

MG har mitt namn, men efter en del obehagliga mejl, även till min privata adress, tog jag bort mitt namn med MGs goda minne.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sluta nu!! är det undra på att det är krig i värden när inte vi på MG kan hålla ihop som båtägare!

Var vänner och sluta att trakasera varandra.

MG finns till för oss båtfolk så var rädd om det.

det är vi medlemmar på MG som ska se till att det blir ett trevligt sätt att få nya kontakter med båtfolk!

Var rädd om MG dom finns för oss inte vi för dom!

Har tanken slagit er att de kanske blir less på oss och lägger ner sidan pga dumheter som bara är onödiga!

Mvh Thommie

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo men som det är nu kan det inte fortsätta då är det väl dags för självransakan så att det blir ordning igen så att vi får behålla medlemmar som kan tillföra något på forumena och att alla så kallade besservisar tänker efter två gånger inann.

MVH Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!  Det är tråkigt att Rövarn har lagt ner.  Men många av de riktigt kunniga människorna här på MG är samtidigt ena riktiga skämtisar.  Något som inte uppskattas av ett fåtal högljudda medlemmar som klankar ner på dem.  Ett tag så var det riktigt otäckt, någon lade ner arbete på att luska fram medlemmars privata mejladresser och skicka otrevliga mejl.  Det har tack och lov avtagit just beroende på att vi tagit bort våra riktiga namn.  Här på MG behövs vi allihopa, även du Eagle, så låt inte de som kallar sig seriösa få styra.  För de är de minst seriösa av oss alla. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och nu tänker jag rent av vara otrevlig!  Dina inlägg brukar ju vara väldigt genomtänkta Mellan!  Du har fått trådar raderade av MG förut på grund av allt annat än trevligt innehåll.  Kom igen med båtfrågor, kanske du får svar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

smiley-surprised.gif\

Jo men då är det väl dags att vi alla hjälps åt att städa rent, jag har full förståelse för er som har drabbats av diverse konstigheter ibland blir jag mörkrädd på vissa inlägg men om alla drar sitt strå till stacken så kan det bli bra igen,jag läser nästan alla trådar som skrivs,det kan alltid dyka upp något matnyttigt att lära sej.

20.gif\

MVH Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och det skulle då du vara den som lär ut?  Din kvinnosyn fick jag rysningar av, och någon MG-Carola finns det inte någon förfrågan efter.  Som sagt, har du några båtrelaterade frågor du vill ha svar på?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om jag har trampat dej på tårna så får jag väl be om ursäkt men det var det var lindrigt jämfört med dina påhopp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bibel eller koranen.........verkar just som om dessa böcker ställer till det för oss människor!

Mvh

PJ

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

smiley-surprised.gif\

Jo men då är det väl dags att vi alla hjälps åt att städa rent, jag har full förståelse för er som har drabbats av diverse konstigheter ibland blir jag mörkrädd på vissa inlägg men om alla drar sitt strå till stacken så kan det bli bra igen,jag läser nästan alla trådar som skrivs,det kan alltid dyka upp något matnyttigt att lära sej.

20.gif\

MVH Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

smiley-laughing.gif\ Kämpar väl på ett tag till och hoppas på trevliga möten på MG

21.gif\

MVH Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför godkänner MG medlemmar med alias och utan namn. Är det för att det ska bli allmän lekstuga och som det är nu på de flesta trådar pajkasstning och förolämpningar. Komtrolerar inte MG inläggena eller om så är fallet varför görs ingenting åt detta.

Till att börja med så kanske det vore bra om inlägg publicerades under rätt forum ... vad har detta med MotorbåtSnack att göra!???

DöSnack är väl snarare rätt forum!

Rätt valt forum begränsar ju lekstugan, eftersom DöSnack är ju ett aktivt val som man måste göra! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det absolut enklaste är ju att följa guds elfte bud.....

Tro på gud och ärligt vandra, sköt dig själv och skit i andra...
och samtidigt så finns det ju ingen som är bättre än sig själv ;-) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...