peter0152 0 Postad 16 Februari , 2006 Hej jag undrar om det finns några bra naturhamnar i mälaren ?. När man har småbarn med sig vill man att dom kan ta av sig flytvästen när man går i land, svårt att bada för dom små osv. Det är oftast klippor och brant. Tacksam för svar. mvh Peter Strängnäs. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonlundh 0 Postad 16 Februari , 2006 prova tedarön inte bra vid västvindar mest berg men även en liten sandstrand 5-8m bred men de räcker för dom små Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter0152 0 Postad 16 Februari , 2006 Tack Jonas. Jag ska kolla upp det. mvh peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatrikE 0 Postad 16 Februari , 2006 Bakom Astra-zeneca är det ju alltid varmt i vattnet. Kanske lite mycket med vass. Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stbj500 0 Postad 16 Februari , 2006 Hej Peter Kolla denna länk, där har du att välja bland ! http://www.archipelago.nu/SKARGARD/SVENSKA/MALAREN/naturhamn.htm Hälsningar Stig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter0152 0 Postad 16 Februari , 2006 Tack Stig(båt granne). Jag ska kika runt på länken.Jag har bytt båt Flipper 580, något större en den förra jag hade. mvh Peter. vi ses vid bryggan i vår. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser