groto 0 Postad 9 Februari , 2006 Var det någon som lade märke till Lewmar´ s lilla fina ankarspel, frifall, rostfritt för 7 eller 8mm kätting och/eller 14mm treslagen tamp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
svl_kattis 0 Postad 9 Februari , 2006 Ja då, om du menar den nya Pro serien i rostfritt !! Trist att det bara är 5 års garanti Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
groto 0 Postad 10 Februari , 2006 Jag tycker iofs att 5 år är helt ok. En autopilot får du bara 2 års garanti på och den slits nog mer än ett ankarspel! Trevligt ankarspel var det i alla fall! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captenmorgan 0 Postad 10 Februari , 2006 va det någon som såg priset på det där lilla fina ankarspelet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
groto 0 Postad 10 Februari , 2006 Priser mellan 8´ och 9,4 men du fick 1´ rabatt under mässan. Jag pratade med en som hetter Ove Nicander, kolla med honom och nämn att du är medlem i MG, det kanske kan generera ett bättre pris, vad vet jag men försöka duger. OBS jag har inget med firman att göra!!!!!! /g Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 22 Februari , 2006 Hej Antar att du menar modellen Genius, jag har köpt en sådan och ska montera den inom ett par veckor. Tror att det är mycket för pengarna. /Kjell Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
groto 0 Postad 23 Februari , 2006 Det var Lewmars nya Pro-serie LFP10012-8. Nästan samma kilopris som för guld!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser