primouza 0 Postad 14 November , 2005 En dum fråga kanske... Men funkar en Tom Tom Go 300 som en kartplotter till sjön om man byter kort i den eller är den bara till för GPS på land //Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 15 November , 2005 Ingen som vet?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 7 December , 2005 Absolut ingen som vet???????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 7 December , 2005 Jag tror inte det. Den är nog anpassad för bil helt och hållet. Finns ingen sådan information på deras hemsida heller. Korten verkar vara olika kartor och Du kan nog inte ladda i anna programvara så som Du gör i en hand dator. Vi kan vänta och se om Wille vet något. Han läser nog tråden snart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 7 December , 2005 Jag håller med Calle, jag har oxå skummat igenom nätet för att försöka hitta kartvara som kan användas till Tomtom men har inte hittat något. Köp hellre en Garmin 276c som är kompatibel med både Bluechart, Cityselect och Fritidskartan. En stor fördel anser jag det är med det inbyggda batteriet, då kan man bära med sig den ut i skogen oxå. Då har du full täckning för väg, skog och sjö. Cityselect och Fritidskartan kan du dessutom hitta nedladdningsbart på nätet, dock inte Bluechart då dessa är kopieringsskyddade med kod. Lycka till med ditt val. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 7 December , 2005 Wille. Är den riktigt bärbar alltså som de små hand GPS:erna?? //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 8 December , 2005 Ja Calle, den är i storlek mitt emellan de moderna yuppinallarna och de lite äldre tegelstenarna, lite otymplig iofs, men ändock bärbar. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser