Pelle-G 0 Postad 21 Augusti , 2005 Någon som vet om det funkar bra med gasolkylskåp ombord och vem som säljer såna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pizzabagarn 0 Postad 21 Augusti , 2005 Hade det tidigare och det fungerade väldigt bra. Dock var det rätt dyrt med all gasol som gick åt. En mindre gasolflaska (2012, tror jag) räckte bara i ca 4 dygn inkl viss åtgång i gasolköket. En längre weekend kostade alltså ca 200 kr i gasolkostnad. Iofs var det en kyl av äldre modell. Idag har vi eldriven kyl och det vill jag säga att nu kostar det ingenting och det känns betydligt säkrare då man slipper ha gasoltuber ombord. Good Luck Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pelle-G 0 Postad 22 Augusti , 2005 Varför jag undrar om gasolkylskåp beror på att jag nu har ett elskåp av märket Isostar och det verkar dra en hel del ström. Men man kanske borde göra nåt åt laddningen istället? Jag har 1 start o 2 förbrukningsbatterier o förbrukningsbatterierna tog slut på en helg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 815 Postad 22 Augusti , 2005 Har inga problem med mitt batteri drivna isoterm skåp. Strömmen räcker i 3 dagar utan problem då går även toan och vattenpumpen på batterierna. Har 3 förbrukare och ett start batteri. Har även en solcell och det är att rekommendera istället för att montera dit gasol. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser