patrikflink 849 Posted March 2 Vi har under vintern jobbat nästan varje ledig stund med att ta bort beklädnad och lim från helvetet, nya takskivor , nya lampor, tagit bort mellanväggen i garderoben för att få större. Självklart så isolerade vi innan beklädnaden sattes på plats . Samtidigt så kom min fru på den "brillianta" iden med att klä om alla dynorna som jag hade sagt att vi gör nästa år😓, sagt och gjort... Allt har vi gjort själva med lite hjälp av en kompis när vi behövde 6 armar (beklädnaden). 1 Share this post Link to post Share on other sites
Boanjohan 598 Posted March 2 Wow, förstår det varit ett helvetes jobb, men vad fint det blev😀 Antar det känns som en helt ny båt nu. Starkt jobbat av er💪 1 Share this post Link to post Share on other sites
patrikflink 849 Posted March 2 5 minuter sedan skrev Boanjohan: Wow, förstår det varit ett helvetes jobb, men vad fint det blev😀 Antar det känns som en helt ny båt nu. Starkt jobbat av er💪 Tackar! Tyvärr nödvändigt (beklädnad), hängde och limmet torkat efter 30 år. Share this post Link to post Share on other sites
Ruskpricken 226 Posted March 2 WOW! Åh va snyggt det blev. Nu när jag vet att ni gjorde ett bra jobb får ni klartecken att fortsätta med våran båt. 🙃 1 Share this post Link to post Share on other sites
patrikflink 849 Posted March 2 28 minuter sedan skrev Ruskpricken: WOW! Åh va snyggt det blev. Nu när jag vet att ni gjorde ett bra jobb får ni klartecken att fortsätta med våran båt. 🙃 Tackar. Share this post Link to post Share on other sites
Sebbe78 37 Posted March 24 Riktigt snyggt!! 👍🏼🙌🏼 Ska börja med våran om en månad ungefär och sätta innertak + vägg. Hoppas hoppas vi lyckas lika bra 😊 1 Share this post Link to post Share on other sites