mikaeljacobsson 0 Postad 6 Juni , 2023 Hej. Någon som vet vart man hittar verktyget eller någon som har ett för att fräsa 4:ans avgasport på AQ131? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 270 Postad 6 Juni , 2023 Hej. Jag har verktyg och ringar och kan göra jobbet. Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikaeljacobsson 0 Postad 6 Juni , 2023 Hej Ingemar, vad bra. Vart finns du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 270 Postad 6 Juni , 2023 Hej. I S:t Anna. Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikaeljacobsson 0 Postad 6 Juni , 2023 Hej Ingemar, vad bra. Vart finns du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikaeljacobsson 0 Postad 6 Juni , 2023 Hej igen. Långt ifrån mig, jag bor i Göteborg. Då måste jag plocka av toppen och köra den till dig. Har du en mailadress som vi kan kommunicera genom? Med vänlig hälsning Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 270 Postad 6 Juni , 2023 (redigerade) Hej. Kolla på meddelanden. Det går ju även att skicka toppen.. Ingemar Redigerad 7 Juni , 2023 av sanktanna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser