chievo85 0 Postad 17 Juli , 2005 Ärligt talat vad är det som händer med världens folk??? varje morgon e man rädd för att nån jävel har tagit båten eller tankne lr gjort inbrott i sjöbodarna! o nu har det gått så långta att man inte ens kan lägga i nät för då e det nån som förstör det! fan va less jag blir på skiten!:S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst fisken Postad 17 Juli , 2005 vart ligger dina nät nånstans förmodar att dom ligger där du ha rätt att fiska med nät. kanske är det en trolling fiskare som kört i dom. vad har du för änd vålar har du bara dunkar eller riktiga vålar. i dag räker det med en liten kula till sina husbehovs nät. jag och många andra fiskare vill att alla ska ha riktiga vålar :-/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst gunnar jansson Postad 17 Juli , 2005 Sluta att lägga nät. Lär dig att fiska med spö. Då slipper du döda den fisk du inte behöver. Med nät vet du ju inte ens hur många fiskar som ska fastna. Och när dom gjort det är dom nätskade och dömda till döden. Inte behöver du fylla alla frysar med en gång. Ett par fiskar räcker ju till dej. Till fler personer, lägg till 6 till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 51 Postad 18 Juli , 2005 Och krabba skall man fiska med klädnypor och snöre eller? Man måste väl få ha sina saker ifred utan att något pucko som inte kan skilja på mitt och ditt snor dem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 21 Juli , 2005 Om det är en tröst så kan jag meddela att om Du hade haft trollingfiskare där så brukar man få bra betalt i deras drag ! Vi hade jackpot med 14 drag efter en trolling tävling ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser