pierrelausten 0 Posted June 20, 2021 Köpte i veckan en Aquador som har en Garmin 2010C med de gamla stickorna (Bluechart Classic). Det följde med ett MEU046R (Öregrund, Åland till Malmö) men jag söker ett för västkusten, och helst C0548 Strömstad till Halmstad. Köpte ett G2 i tron om att det skulle funka, men jag måste ha ett Classic. Jag kan antingen köpa ett eller ingå byteshandel med de två kort jag har: Bluechart Classic, MEU046R (Öregrund, Åland till Malmö) Bluechart G2, C0548 (Strömstad till Halmstad) Med vänlig hälsning, Pierre Share this post Link to post Share on other sites
hsandstrom 0 Posted June 24, 2021 Tjenare, har tyvärr inget classic att byta med men om Strömstad-Halmstad också täcker Vänern är jag intresserad av att köpa det av dig. //Henrik Share this post Link to post Share on other sites
Rodpekan 0 Posted July 21, 2021 Jag har ett MEU042R om det skulle passa. Se Google för karta. 😊 Share this post Link to post Share on other sites
pierrelausten 0 Posted July 21, 2021 2021-06-24 vid 23:17 skrev hsandstrom: Tjenare, har tyvärr inget classic att byta med men om Strömstad-Halmstad också täcker Vänern är jag intresserad av att köpa det av dig. //Henrik Det ska täcka även Vänern. Har hittat rätt till min så är inte i behov av byte. Kan sälja mitt till dig. Smsa till 0725098792 så fixar vi det Share this post Link to post Share on other sites