Gå till innehåll
fredag 26 juni 2026

Kallekula777

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    81
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Kallekula777

  1. http://www.swedecharter.com/ ingen egen erfarenhet men verkar vara rätt ok priser
  2. Hade en havsfdra en gång med yttre kylslinga. Det viktiga var på den att kolla pumpen som pumpade kylvattnet- Det fanns alltså ingen speciel sötvattenkylning vad jag kan minnas utan den var kopplad direkt på yrtterslingan som om det vore havsvatten. Motorns impeller orkade dock inte köra runt vattnet i rören på utsidan så det fanns en lite elektrisk pump som gjorde detta så sög sen impellern vad den ville ha från rörslingan
  3. Är tillgänglig 15/9 och framåt och söker båt som paying crew. dra iväg ett mail så skickar jag mer info om undertecknad. [email protected]
  4. Ohoj Har ägt 2 stycken - den ena med en lite Götamotor- lätmekat då de inte är så stora och en med en VP 2001. Den med VP:n lyckades motorvibrationerna leta sig upp i masten så det var ett himla slammer när man kom...
  5. Ohoj Har haft nöjet att beskåda aktuell båt på lite närmare håll! En hel del extralullull som vindroder o annat. Ruffen är inte heller original utan betydligt mer trä- mycket trvlig båt med många timmar nerlagda! Mycket riktigt en havsfidra med igenplastade rutor- ersatta med ventiler.
×
×
  • Skapa nytt...