Hade en havsfdra en gång med yttre kylslinga. Det viktiga var på den att kolla pumpen som pumpade kylvattnet- Det fanns alltså ingen speciel sötvattenkylning vad jag kan minnas utan den var kopplad direkt på yrtterslingan som om det vore havsvatten. Motorns impeller orkade dock inte köra runt vattnet i rören på utsidan så det fanns en lite elektrisk pump som gjorde detta så sög sen impellern vad den ville ha från rörslingan