Gå till innehåll
måndag 21 juli 2025
jwest

Uppdaterad version - NavMeny 1.5 - mindre buggar mer funktioner.

Rekommendera Poster

Hej alla. Efter lite tester och förslag från människor har jag nu förbättrat NavMeny. Det är dessutom fortfarande gratis, förstås! ;-) Detta är vad NavMeny innehåller: 1. Start av navigationsprogram 2. MP3 spelare för musik 3. DVD och videofilspelare 4. Videologg (webkamera t.ex) 5. Text bild log (dagbok) 6. Metertimer m/sek 7. WEB läsare 8. Djupmätare (grafisk) 9. Bildspelsfunktion 10. m.m Snabb förklaring hur man installerar denna programvara. För att hämta senaste versionen [LINK]www.westmediasystems.com/files/navmenu_v15.zip[/LINK] Packa sedan upp filerna till en katalog du döper t.ex. till C:\Navmenu Nu måste du verifiera filen config.txt så att du har ställt in rätt kataloger osv. så att programmet letar efter film/musik m.m på rätt ställe. När du öppnar config.txt har jag försökt förklara så gott jag kan vad raderna betyder. När du ändrat filen till vad du anser vara korrekt är det bara att starta filen NavMenu.exe Förbättringar i korthet: - Ny design, enklare. - Webläsare för W-LAN i hamnar - DVD och film behöver ej extern skärm - samt en hel del korrigeringar. Övrigt: Jag har blivit tillfrågad om att starta en mailinglista eller liknande gällande detta program, är detta något som är intressant? Nåväl, har ni frågor ställ dem här eller skicka ett mail. Over and out. //J

post-2153-1394234425,0801_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...