Gäst laxoring Postad 29 Juni , 2005 Hej nån som vet nått bra ställe att fiska havsöring nu på sommarn med flugspö från land runt unda camping vid uddevalla :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 29 Juni , 2005 Av bilden att döma så verkar du ha bra koll på detta själv.;-) /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 29 Juni , 2005 Ljungskile viken är känt för havsöring, då det finns två åar, små floder inne i viken. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 Juni , 2005 Hej wille ja men dom fina öringarna är från vänern. nu tänkte jag tulla lite på havsöringen oxå på väst sidan :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 29 Juni , 2005 Eller så tar du bilen ner till Lilla Edet en dag, Där är det jätte fint. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 Juni , 2005 hej xander. låter intresant. bara du inte åker där och skrämmer dom med din räcerbåt :-D :-D fast helst skulle jag önska om det går att få nått intill campingen. då kan man dricka lite pilsner och fiska :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 29 Juni , 2005 Och regnbåge finns det gott om på herresta och bredfjället. Jag hämtar upp dej. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 Juni , 2005 om jag inte minns fel så var jag vid herresta och fiskade för ca 15 års sen. jag får väll höra av mig sen när jag kommer till väst sidan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 29 Juni , 2005 Fick du nått? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 Juni , 2005 2 st tror jag men jag kan ha fel :-? lite mer kort på fin öring på sin vandring Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 29 Juni , 2005 Här finns en sida att läsa. http://www.fiskeriverket.se/publikationer/avslutade_serier/fivso_inf1993_3a.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 Juni , 2005 kollade på sidan håller ju själv på med fiskevårdsarbete för att rädda vandrings öring Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 29 Juni , 2005 Uddevalla och Unda har jag inte hört så mycket om, då det gäller fiske. Men det borde finnas där också. mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 Juni , 2005 jag får väll testa så får vi se. finns ju grill skivor och öl att tillgå ändå så jag överlever nog :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 29 Juni , 2005 Jag kan många knep på att få fisk, Jag skall visa dig några. Jag kan tom lova dig några torskar. Mvh Xander. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fiskarn1 0 Postad 1 Juli , 2005 Jag får nog prova i Ljungskile viken jag med, mitt standard ställe på kusten e dött iår , Och Vänern har varit svår att komma ut på senaste månaden. rapportera gärna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 6 Juli , 2005 Mollön som ligger vid unda!Ställ dej mot Orust,alltså på väst sidan berget.Nästan fiske garanti där!Men inga storlekar på dom tyvär... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 14 Juli , 2005 Hej hoppade över fisket efter havsöring jag tänkte fiska från land men det var massa som badade till 11-12 på kvällen så det fick va Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser