antee 0 Postad 31 Maj , 2005 Hej nu är en Albin 26 klubb startad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppen 0 Postad 5 Juni , 2005 det var jue bra.. jippi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per hammarbäck Postad 12 Juni , 2005 Hur mycket är en Albin 26 års 80 värd? på väg att bli ägare till en Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 12 Juni , 2005 Hej jag har sett anonnser från ca 270,00 till 350,00 beroende på skick och jag pratade med en båtmäklare i våras och han sa från 270,000, Hoppas att du blir nöjd fär det är jag med min. //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hammape1 0 Postad 10 Augusti , 2005 Tackar så mycket Har köpt en 81:a Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 10 Augusti , 2005 Vad trevligt!!! Då tycker jag att du ska gå med i klubben här på maringuiden så vi kan samla i hopp alla albin 26 ägare och dikutera varandras båtar. och det kostar inget att vara med här.. //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Morgan Postad 12 Augusti , 2005 Hej Albin26 ägare! Kul att ni har startat klubb! Vill bara meddela att ni också är välkomna i albin25-klubben som har öppnat för andra albin-båtägare än just albin25:orna. Vi är drygt 450 medlemmar och har bra diskussioner om våra albinbåtar på www.albin25.se. Mvh Morgan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 13 Augusti , 2005 Hej Morgan Det tackar vi för. Jag ska titta närmare på det. Mvh Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Woodpecker Postad 2 Oktober , 2005 Hej! Kul med en ny Albin klubb. Vi äger en Albin 27 Wynne -81, vi mycket nöjda med båten. Det byggdes endast 56 st så man ser den inte ofta. Det därför extra kul när man har möjlighet att byta ideér genom detta forum. Man kan även gå in på www.albin25.se sida och vi är även välkomna där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mummis 0 Postad 12 Oktober , 2009 Hej jag är ägare till en Albin 26 årgång 79 hemmahamn är 25 sjömil norr om Ulvön som ligger vid Högakusten.Vill gärna bli medlem i Albinklubben. MVH/Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 12 Oktober , 2009 Hej Vad trevligt. Det är bara att ansöka.Det är gratis. Välkommen. Mvh Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser