Gäst plotter Postad 28 Maj , 2005 Någon som vet hur det går på fisketävlingen PNC i Lysekil som gått av stapeln idag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 6 Juni , 2005 Hej! Trots att du/Plotter lagt in att frågan är löst. Så vill jag förtydliga att tävlingen blev inställd, därav inga resultat./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 6 Juni , 2005 Tjena Nitro, det är inte vad jag hört. Pater Noster Cup som utspelar sig i Lysekil har den första dagen bl.a. gett Torsk på 13,3 kg, lubb på 11,25 samt en gråsej på 8,74 kg. Läs mer på www.fiskejournalen.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 7 Juni , 2005 Tack Plotter! Jag fick i förrgår besök av en sportfiskare och denne uppgav att tävlingen blivit inställd. Och eftersom det här fanns en line där resultat efterfrågades tog jag uppgiften som riktig. Men säger du annat så är det. Det var kanske tävlingen innan, var det Marstrandscupen som blev inställd. Någon som vet, eller tror sig veta? Jag har lite dålig koll på arrangemangen, för den nya båten ligger fortfarande uppe. /skitfiske på er/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser