Peter_G 1 Postad 22 Maj , 2005 Hej. Jag undrar (om eller vad) ni har för någon kontakt på utsidan av båten för att få in 220V. Som en sådan liten som finns på bilar till motorv. resp. kupevärmaren? (Jag behöver inte motorvärmare, men skulle vara kul att ha ett 220V utag till tex X-box och tv om man är i närheten av ström på land). Eller har ni något annat förslag? /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 22 Maj , 2005 Jag kör med precis det, DEFAs lilla plugg som i båten är försedd med det flexibla metallhöljet. Dragen till central och laddare. Har haft denna lösning i två år och det fungerar bra utan krångel. Min anslutningskontakt sitter fram på fördäcket horisontalt och det enda underhållet jag gör är att kleta i lite batteripolsfett under säsongen. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 22 Maj , 2005 Hej. Det flexibla metallhöljet?? Smetar du fett i kontakten? Har du flera grenkontakter? /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser