Gå till innehåll
söndag 26 juli 2026
DeLorean

Jippiii

Rekommendera Poster

Klockan är nu 09:00 och det är bara en timme kvar innan jag skall kör hem min nya båt :lol:...tro mig ...en timme kan kännas som ett år //Reine

post-6043-1394234395,0674_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis och lycka till på de sju haven! Jag skall traila ned min skuta från Karlskrona(stugan) till Malmö(vinterboningen) för att ha en chans att fixa till den innan semestern. Vore skönt att vara på sjön under semestern isf på land bland slippapper och färg... //Lars

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Tjena Reine, Hur gick det med den gamla? löste det sig med försäkringsbolaget och allt? Din nya ser ut som en variant på Corall 23, kan det stämma? /Wille

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Naa....försäkringsbolaget löste in min gamla båt för 33 000:- med en inlaga att jag hade varigt oaktsamm jag skulle ha varigt och sett till båten under stormen och öst den mitt i natten helt otroligt....men men jag har iaf köpt en ny nu och bytt F-bolag, så jag är glad som en spelman :-nojd

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Jag e fortfarande nyfiken på om din nya är en Corall 23? /Wille

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oj fl´åt glömde att svara på den frågan.....Nä det är en Finnmar 19 Camping.....den finns inte med på listan här, men jag kommer att uppdatera den med all info jag får.... Jag ville igentligen ha en Biam 6600...men den båten verkar vara omöjlig att få tag på //Reine

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...