ioor 5 Postad 8 Februari , 2015 Hej, yamaha vx 250, är det insprutning eller förgasare? Hittat en lämplig motor på lite avstånd som säljaren inte vet så mycket om. Vilka år tillverkades dom? /Ioor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ioor 5 Postad 26 Februari , 2015 Ingen som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RichLin 12 Postad 3 Mars , 2015 Förgasare, ej insprutning. Vet ej exakta år. Men från tidigt 90 tal, till strax efter mitten på 90 talet är jag hyfsat säker på. KB hade dubbla sådana på sin Flying Flipper på 90 talet för övrigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RichLin 12 Postad 3 Mars , 2015 Om du får serienummret av säljaren, så tar det bara 30 sekunder att ta reda på årsmodellen. Jag är inte hemma nu, när jag kommer hem kan jag kolla mellan vilka år dom tillverkades. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ioor 5 Postad 6 Mars , 2015 Blev en suzuki 225 efi ist, från mitten av 90-talet. Hoppas jag blir nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser