Gäst laxoring Postad 31 Mars , 2005 hej jag har köpt en nimo 22 i vinter och dogghouset satt det en playwood skiva men det ska ju vara ett kapell där så jag undrar om det behövs nått stag över eller räcker det med kapell tyg där. vill ju inte ha fågel bad där :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
UlfRickardsson 0 Postad 5 April , 2005 I min nimo22 sitter det insydda aluminiumplattor ca 30mm breda, 4 mm tjocka som stagar upp kapellet /Ulf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 6 April , 2005 Hej Laxoring!! I min före detta flipper hade jag kapell över doghouse i det kapellet var det insydda aluminum bitar för stadga upp det. Men ändå så hade jag fågelbad. Men när jag tvättade mitt gamla kapell så blev det bättre det sträckte upp sig. Så fråga kapellmakaren vad han tror jag tror nog att han vill sy in några slags reglar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 6 April , 2005 hej rivallen var hos kapellmakarn för ett par dagar sedan och han sa det skulle vara tunna aluminum platter fast att man skulle göra en svag båge på dom. så han får sy så åt mig så får vi se. lägger in en bild när det är färdigt ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 7 April , 2005 Hej Lasse jag är inne på det oxå att lägga in teakribbor blir ju bättre styrka i det än tunna aluminum platter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 28 April , 2005 Hej nu är kapellet till dogghouset färdigt det blev bra kostade 600 för jobbet det tycker jag var biligt. så nu är det att rubba och vaxa och botten målning sen åker den i plurret hoppas jag :-D :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser