bobbe92 0 Postad 6 Juli , 2014 hejsan! I helgen gick min vp 5.0fl i kok och min fråga är om det finns någon chans att toppackningen klarar sig? har inte märkt något hittills gick lätt att starta när den hade kallnat. Det som hände var att drivrem gick av och jag märkte inte temp ökningen för det var för sent. MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser