skogsfjord 0 Postad 29 September , 2013 Är det någon som har kontaktuppgifter till denna marina, ingen svarar på dom nummer som står på hemsidan, (http://olssonsmarina.eu)? Det känns som en mindre seriös marina, jag köpte tyvär en båt av dom förra året. Dom lovade kvitton på utförda arbeten men inget kommer, kan vara att inget är gjort och då finns det inga kvitton. Men då ska man inte säga att saker är gjorda. Köpte även en trailer som endast höll ett par mil innan hjulet ramlade av. Jag skulle inte rekomendera denna marina till någon. Mitt råd är att inte köpa något från dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 29 September , 2013 nej de är inte seriösa. Har kontakt med de ibland. De brukar komma hit för att laga propellor mm. Kvitto? de håller inte på med sånt de bor i spanien halva året. Undrar om de över huvudtaget har registrerad firman här. Det finns många som är misnöjd med sina båtar. Har haft en del av deras kunder. Garanti finns inte. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser