Barmeister 4 Postad 21 April , 2013 Hej Har beställt ett kit med fjädersats och pinne för backhaken (AQ270). Har lånat en bild från MG där delarna är olikfärgade för att visa rätt: Har fått dit de längre fjädrarna (2 st) som fäster i den lilla pinnen (blå) men är osäker på om även den tjockare fjädern (1 st. ligger bakom blå)) ska fästas i blå pinnen eller gröna? I nästa inlägg har jag ytterligare en fjäderdel som jag inte vet var den ska sitta! Tacksam för hjälp som alltid! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barmeister 4 Postad 21 April , 2013 En fjäder till,,,Vart ska dennasitta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barmeister 4 Postad 23 April , 2013 Hej och tack Stefan för sprängskissen! Har du en länk till den sidadn du hittade den på så vore jag tacksam! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan_L 7 Postad 23 April , 2013 Hej, Jag provade faktiskt med länken först men av någon anledning så kom man inte till sidan när man klickade på den. Det kanske funkar att kopiera och klistra in den i webläsaren. https://www.marinepartseurope.com/sv/volvo-penta-sprangskiss-7736850-44-12913.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser