magus 0 Postad 25 September , 2012 lämnade in min motor för reparation för ca 5 veckor sedan och dom kom fram till att det var likriktaren som var trasig ! så dom beställde en ny , men den har tyvärr inte kommit ÄN !! . har ringt flera gånger och dom säger att det är nått fel från leverantören ? min garanti går ut den 6:e oktober ! :-( finns det nått annat sätt man kan få tag i en likriktare för en tohatsu 40 hk årsmodell 09? behöver ju båten nu för höst fisket :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Paliswe 3 Postad 25 September , 2012 Garantin fortsätter att gälla för detta ärendet även efter den 6 okt då du anmält felet under ordinarie garantitid. Ska du ha reparationen på garantin är det tyvärr enbart leverantören av motorn som äger ärendet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
magus 0 Postad 25 September , 2012 Ok ! Får väll hoppas dom får hem den snart iaf !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser