Kuro 0 Postad 4 September , 2012 Hej, Köpte denna båten förra året och håller nu på att renovera. Är det någon som har möjlighet att hjälpa mig med vad det är för märke och modell? Tittat igenom hundratals bilder på nätet och tycker framrutan (inte original men ändå!) tyder på Selco!? Inredningen är gjord i lackat trä och vindrutan kanske är ditmonterad i efterhand alternativt utbytt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zwen 280 Postad 4 September , 2012 Det är en Trio III. Byggdes på 60-talet. Min familj köpte en sådan ny 1967 med en 9,8 hk mercury. Jag var i 10-årsåldern då. Jag tyckte det var jättekul att köra omkring med den, gjorde ca 12 knop med den motorn. Kul liten båt, men våldsamt rank stillaliggande. När en vuxen person går på skarndäck kommer vattnet ganska nära. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kuro 0 Postad 4 September , 2012 Oj vad snabbt det gick med svar! :-) Tusen tack för hjälpen och tipsen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser