sorberg 0 Postad 18 Juli , 2011 Hej, jag skall ändra vinkeln på mitt 280 drev, pinnen sitter nu i det yttersta hålet av de tre.Jag tycker den gräver ned sig för mkt i aktern.. Jag vill inte göra bort mig utan vill fråga först, för det finns nämligen en till läpp melan de yttersta hålen. Vad gör den ? Vill inte börja skruva i vattnet för att sedan stöta på problem.. Så, hur gör jag för att ändra pinnen ifrån hål 3 till hål 2, kanske hål 1 för att testa egenskaperna ? Skall jag tilta upp drevet eller ngt dyligt.. Ursäkta min kanske urboda dumma fråga... Vänligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 696 Postad 18 Juli , 2011 Tlta upp dervet så backhaken går fri , sedan är det bara att lossa muttern på pinnen och flytta den till det mellersta hålet. Håll emot på den motsatta sidans mutter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
henriknil 42 Postad 18 Juli , 2011 Två st 17 mm nycklar är bra att ha till detta, en på varje sida. Jag kör på innertsta hålet med min orrskär. Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser