Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
perra_linden

Undervattensbelysning

Rekommendera Poster

Hej! Jag såg någonstans att det ska finnas en undervattensled som man skruvar in i dyvikan istället för pluggen, någon som har detta eller vet var man kan köpa en sådan?

/P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Har letat i hyllan men hittar ej tidningen om den, har för mig att det var i praktiskt båtägande som det stog, man fick med en folder om båtmässan i gbg där fanns bilder och återförsäljare. såg riktigt smidigt ut. skall leta vidare och se vad jag hittar.

 

Henrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Alldeles för dyr och svag i relation till priset. Den här är mycket bättre:

http://www.tojoseabelow.com/

Mycket tåligare dessutom. Jag har just köpt en - inte installerat den ännu men det ska ske i helgen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Intressant, vad kostade den att få hem, bökigt att beställa? Skriv gärna hur det går med installationen.

Mvh.Per

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej, det var hur enkelt som helst. Jag tog 6 LED-versionen och det gick på $425 inklusive frakt. Jag slapp tull och moms den här gången.

P-O

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

frown Fick det här svaret när jag skulle beställa:

At this time, Tojo Sea Below ships merchandise only to locations within the continental United States and not to international locations. The risk of loss and title for all merchandise ordered pass to you when the merchandise is delivered to the shipping carrier.

/Per



Senast ändrad av perra_linden | 25 mars 2011 | 13:14

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mystiskt. Jag hade inga problem alls. Jag fick faxa in kreditkortsinformationen. Skicka ett mail och fråga - ägaren heter Michael Townsend.

Annars kan du ju alltid använda en fraktförmedlare - t ex www.jetcarrier.com - funkar perfekt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...